luni, 27 octombrie 2014

Zapada care n-a venit

Enea Marius: Zapada care nu a venit
Cluj-Napoca 2014

Te adoarme vremea care este afară,
Nu-ţi dă nimic decît un soare de toamnă,
Fă ceva!
Nu poţi să hibernezi, hibernarea nu e ceva,
Care să te facă să zâmbeşti cum erai cîndva.
Te rog să te mişti!
Mişcarea este ceea care ne-a lăsat liberi,
Şi nu zi nimic fiindcă suntem tineri.
Încearcă în sistemul acesta entalpic închis,
Să nu se vadă că viaţa noastră este un vis,
Treci cu vederea peste tot ce îţi place,
Şi lasă amintirile să zacă.
Te rog întoarcete!
�i am � a XҠ � � orbesc cu el şi cu oricare altul despre faptul că mai scriu din cînd în cînd.

                De ce oare îmi place să scriu în loc să mă ocup de alceva acre să îmi aducă un venit mic dar sigur pe lîngă ce o mai fi din tot ce am studiat eu pînă acum...

                Probabil eu consider că fac ceva interesant şi util pe cînd a scrie sau a citi pentru cei care mă urmăresc şi m-au urmărit înseamnă un efort prin care ei consideră că îşi pierd timpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu